Ogri Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Kan man köra online på Army Of Two? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Kan man köra online på Army Of Two? Aa det kan man ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Förresten så tipsar jag om Resistance Fall Of Man[/b] Dessa är ett måste :D Resistance är bara kul multiplayer, :rolleyes: Resistance är ju kul på 1player med. Har testat båda och jag tycker det inte är nån större skillnad.Tycker själv Uncharted, Assassins Creed och Devil May Cry 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Kan man köra online på Army Of Two? Du kan köra både versus och Co-Op online :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Köpte Army Of Two Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Köpte Army Of Two Yaay då kan vi lira :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Köpte Army Of Two Yaay då kan vi lira :D Han vill säkert inte, ;) . Jag skojade till det, haha. Vi kan också lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) Battlefield: Bad Comapny§1111 Redigerat 12 Juli 2008 av Gambet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 E det nån annan än jag som e trött p namnet: GTA IV. Inte spelet då, utan namnet. Jag tror Madden NFL 09 kommer att bli grymt kul. Det ser inte sådär "överdrivet" ut liksom. Ser lite mer naturligt ut som våra a-fotbolls träningar... :) Exempel då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Tja! Fifa 08 är kul i några dagar sen får man höja svåritsgrad så e det kul igen :P GTA IV tipsar jag dig, grymt bra grafik, ruskigt kul. till man klarart det. För få uppdrag tyvär, och jag saknar landsbygden från SA men men, rockstar får bättra sig till nästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.