Hoppa till innehåll

Blir Som Himla Tröt På Spel Som Kostar Pengar Att Spela!


KuroKaktus

Rekommendera inlägg

Som rubriken. Är det nån som håller med om det? Te.x wow kostar 100kr i månaden hur mycket blir det på 1år? Warhammer online kommer kosta pengar. Är det värkligen ingen som håller med man kan ju använda pengarna till nått annat nytigt. Hoppas nån håller med.

Så du tycker inte de som gjort spelen borde tjäna på det?

Tänk nu på att WoW är ett onlinespel som kräver kraftfulla (och många) servrar. Fler spelare innebär fler servrar, och fler servrar innebär högre kostnader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken. Är det nån som håller med om det? Te.x wow kostar 100kr i månaden hur mycket blir det på 1år? Warhammer online kommer kosta pengar. Är det värkligen ingen som håller med man kan ju använda pengarna till nått annat nytigt. Hoppas nån håller med.

Jag blir så himla trött på 96 som whinar om grejer som dom inte vet ett skit om. Företagen vill ha pengar. Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken. Är det nån som håller med om det? Te.x wow kostar 100kr i månaden hur mycket blir det på 1år? Warhammer online kommer kosta pengar. Är det värkligen ingen som håller med man kan ju använda pengarna till nått annat nytigt. Hoppas nån håller med.

Jag är inte trött på det, men jag gillar det inte och bryr mig inte.

 

Själv är jag trött på att pokemonspelen släpper 3 samma spel av samma serie hela tiden, och att de inte förnyar något i spelen.
Håller med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken. Är det nån som håller med om det? Te.x wow kostar 100kr i månaden hur mycket blir det på 1år? Warhammer online kommer kosta pengar. Är det värkligen ingen som håller med man kan ju använda pengarna till nått annat nytigt. Hoppas nån håller med.

100kr/mån är ingenting.

Dock kanske det är bra att det kostar. Företagen får pengar SAMT att småttingarna inte har råd och går ut och leker istället för att sitta vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Företagen som gör spelen behöver pengar...

Det är inte direkt gratis att:

  • Hosta bra servrar.
  • Få personal som jobbar hårt.
  • hög-kvalitets programvara som dom gör spelen med.
  • Med mera.
Redigerat av Overkill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

småttingarna inte har råd och går ut och leker istället för att sitta vid datorn.

:)

 

Så slipper man folk som springer efter och säger " Cun I hov sum Muni pls" Sen när du säger nej, så hämtar de kompisar så hard du en hord som skiker "Noob"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...