💬
Logga in
Fuska.se

Blir Som Himla Tröt På Spel Som Kostar Pengar Att Spela!

21 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Som rubriken. Är det nån som håller med om det? Te.x wow kostar 100kr i månaden hur mycket blir det på 1år? Warhammer online kommer kosta pengar. Är det värkligen ingen som håller med man kan ju använda pengarna till nått annat nytigt. Hoppas nån håller med.

Nivå 2 · Novis

kanske lite onödig tråd..-_-'

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Som rubriken. Är det nån som håller med om det? Te.x wow kostar 100kr i månaden hur mycket blir det på 1år? Warhammer online kommer kosta pengar. Är det värkligen ingen som håller med man kan ju använda pengarna till nått annat nytigt. Hoppas nån håller med.

Så du tycker inte de som gjort spelen borde tjäna på det?

Tänk nu på att WoW är ett onlinespel som kräver kraftfulla (och många) servrar. Fler spelare innebär fler servrar, och fler servrar innebär högre kostnader.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag blir så himla trött på 96 som whinar om grejer som dom inte vet ett skit om. Företagen vill ha pengar.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Själv är jag trött på att pokemonspelen släpper 3 samma spel av samma serie hela tiden, och att de inte förnyar något i spelen.

12 Jul 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag är inte trött på det, men jag gillar det inte och bryr mig inte.

↗ till inlägget
Själv är jag trött på att pokemonspelen släpper 3 samma spel av samma serie hela tiden, och att de inte förnyar något i spelen.
Håller med.
Nivå 7 · Fuskare

om du vill ha ett stort onlinespel som inte kostar så är Guild Wars ett förslag.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Så spela inte de spelen, eller sluta whina.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

100kr/mån är ingenting.

Dock kanske det är bra att det kostar. Företagen får pengar SAMT att småttingarna inte har råd och går ut och leker istället för att sitta vid datorn.

Företagen som gör spelen behöver pengar...

Det är inte direkt gratis att:

• Hosta bra servrar.
  • Få personal som jobbar hårt.
  • hög-kvalitets programvara som dom gör spelen med.
  • Med mera.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

småttingarna inte har råd och går ut och leker istället för att sitta vid datorn.

:)

Så slipper man folk som springer efter och säger " Cun I hov sum Muni pls" Sen när du säger nej, så hämtar de kompisar så hard du en hord som skiker "Noob"

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

om du vill ha ett stort onlinespel som inte kostar så är Guild Wars ett förslag.

Men guildwars är så urtråkigt -.-

Man kan bara bli level 20 och några missions , det var inget bra förslag för nån som vill ha mycket för pengarna,

Nivå 6 · Fuskare

spela nåt f2p spel då D:

Spela Entropia Universe, världens dyraste spel men du behöver inte betala för den :P

13 Jul 2008

Vafan börja scamma kineser då och få lite extra inkomst, eller tanka hem olagligt.

Ingenting är gratis!

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man kan bara bli level 20 och några missions , det var inget bra förslag för nån som vill ha mycket för pengarna,

Du måste vara helt jäkla hjärndöd om du har provat det. Guild Wars är ett av de absolut bästa spelen någonsin, av ett flertal orsaker som jag inte har tid att skriva nu. Hur långt kom du i Guild Wars, om jag får fråga?
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du måste vara helt jäkla hjärndöd om du har provat det. Guild Wars är ett av de absolut bästa spelen någonsin, av ett flertal orsaker som jag inte har tid att skriva nu. Hur långt kom du i Guild Wars, om jag får fråga?

Och Guild Wars är gratis då de gjort så att man endast kan se andra spelare på vissa platser, då belastas inte servrarna lika hårt.

Nivå 4 · Lärling

Smaken är som baken liksom, man kan inte säga att ett spel suger bara för att man inte gillar det alla spel har sin charm som t.ex GuildWars fastnar en hel del människor för, medans andra inte gör det helt enkelt.

likadant med WoW och Conan och liknande spel.

jag stör mig inte på spel som har månadskostnad jag stör mig mer på folk som säger att spel suger bara för att man inte tycker om spelen/spelet.....

...som jag hörde på en tattoo-studio "skönheten sitter i betraktarens ögon"

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du fattade nog inte hur guild wars funkar. det är ett av dom bästa spel som någonsin har gjorts. Spelet är inte gjort för att man ska ha hög lvl för att vara bra.
Nivå 4 · Lärling

det kräver en aning baktanke med sina Skills och attribute points

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in