kumayl Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 hej det är så att ja laddade ner bf2 och undrade ifall jag kan registrera mig gratis så att ja inte behöver köpa cd-key Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Det går inte att hitta cd-keys bara sådär nu för tiden. Bättre att du köper spelet . Och om du har laddat ner det så kan du inte spela online , om det var det du tänkte på .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) Det går inte att hitta cd-keys bara sådär nu för tiden. Bättre att du köper spelet . Och om du har laddat ner det så kan du inte spela online , om det var det du tänkte på .. jo man kan hitta CD keys så där. titta på eBay eller fråga en kompis om du kan få hans CD-Key.dock skulle jag avråda dig från att köpa ngt sånt på eBay. man vet aldrig vad man får... Redigerat 12 Juli 2008 av D48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg