WASD Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) HAHA xD först trodde jag det var "in and out" som var skämtet^^ men det var ju skitkul xD måste se den igen! är det någon kille i bakgrunden som börjar skratta också i slutet eller? Redigerat 1 Augusti 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 HAHA xD först trodde jag det var "in and out" som var skämtet^^ men det var ju skitkul xD måste se den igen! är det någon kille i bakgrunden som börjar skratta också i slutet eller? tror också att det e nån i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jaha, fattade efter 4:e gången xD "We found amazing deals in orlando, new york" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 lol XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Jaha, fattade efter 4:e gången xD "We found amazing deals in orlando, new york" xD Läs om ni inte fattar: Det roliga är att dom gör reklam och sedan kommer det nyheter om att man kan bli av med kreditkortet hos dom... kolla igen Redigerat 9 Augusti 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ignorera wasd inlägg om det inte ska bli roligt :P.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Haha lyckat värre. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) Men jaha, jag trodde att det var 2 olika klipp xD Och då trodde jag att deras så kallade "deals" var kredits korts länsningarna :P Redigerat 8 Augusti 2008 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Ok jag fixar spoiler på mitt inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.