ThaNooB Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Är det nån mer än jag som fått Installera Spelet efter scenen med Liquid? Asså första "kapitlet" när man ser en film där Liquid gör så alla kräker och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fanofaik Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 ja det får man göra efter varje act du klarade ackt1 och kommer få se en mission briefing ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Tycker inte ni också att dom som skapade det här spelet nog tror att alla har hur mkt tålamod som helst. Hur jobbigt är det inte att behöva kolla på skitlånga mellan-filmer och sen efter varje act glo på en "mission briefing" som känns som om den är oändlig..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Lite "trevligt" är det ju, men brukar vara jobbigt. Btw, så har jag klarat Laughing Octopus nu. Hon var ett riktigt freak xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Har de kvar den där snabbspolningsknappen i filmerna som fanns i MGS3? Då kan man ju spola snabbare, och då går mellansekvenserna snabbare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 än, och det suger för man vill ju av med i handlingen men inte kolla på så långa och ofta ointressanta (stavning?) filmer, enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Då skulle de ha att man fick välja i början när man startade ett nytt spel om man vill ha långa eller korta filmer. Alltså lång är så det är nu och korta skulle vara nerklippta filmer med de viktigaste i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Klarade detta uppdraget idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Jag klarade det IDAG :P Redigerat 29 Juli 2008 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.