xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 När man har klarat Questet " Where Spirits have lease " i Anvil, Och huset " Belarus manor " Blir normalt igen så borde man ju kunna köpa Möbler och innredning till det, Men jag hittar ingen affär som säljer det. Jag har sett personer som har innredning så någon av er borde kanske veta ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Nej, vad jag minns så kan man inte det. Det du har sett kanske är någon modd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Nej, vad jag minns så kan man inte det. Det du har sett kanske är någon modd? Aa, Måste va så. Tack för svaret, Men om någon vet om det fungerar på 360 så berätta gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Det är redan fullt möblerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Det är redan fullt möblerat. Aa, la märke till det. Men känns ändå lite tomt, ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 stjäl säker och placera ut i huset då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 stjäl säker och placera ut i huset då.Men det är ju rätt svårt att få det på rätt plats på 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Kan man sno t'ex en fotölj och sen placera ut eller är det bara småsaker man kan sno? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Kan man sno t'ex en fotölj och sen placera ut eller är det bara småsaker man kan sno? Småsaker t.ex. Krukor vapen m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Okej. Fast jag läste ändå en text där det stog ngt om " Teleknis magic spell " där man typ skall kunna slänga saker 50-100 meter. Fast gäller nog bara Vapen och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 stjäl säker och placera ut i huset då.Men det är ju rätt svårt att få det på rätt plats på 360 Inte om man lägger tid på sig och gör det noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.