Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 köpte det inte... han ångrade sig typ... Du skulle ha slagit till snabbare. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 lätt att "slå till" när man inte ens hade hälften av pengarna DumbAss!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) haha, han du köper det av blir ju f*n lurad:S edit: läste just att han ångrat sig, du kunde lika gärna frågat dina föräldrar om pengar för att köpa PSP:t av honom... Redigerat 31 Juli 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 det gjorde jag också men dom ville inte -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 jag skulle inte ha köpt den för jag har en men jag skulle ändå inte köpa den för att den kanske blir söner Plus ifall du fick inga batteri-laddare med ifall du köpte hans PSP men det gjorde du inte då skulle han lura dej :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg