Hoppa till innehåll

Vilket Video Converter Program Ska Man Använda?


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har nått AvEx skit, asbra. ingen reklam eller nåt men du kan bara "converta" 5 min i trial version.

 

men jag har inte en aning och jag kan inte heller kolla för min hårdisk e utbränd.

 

Det klarar alla (nästan) filformat.

Redigerat av EfEs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror på vilken filtyp du vill konvertera till och från.

mest avi till mpeg

 

WinAvi använder jag alltid. Enkelt, snabbt och med utmärkt kvalité.

 

ok får la testa det da.

 

den gjorde ju typ bara allt till avi, ska göra avi till annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)

LoL - Konverterar du till MPEG så KAN du spela upp det i DVD, folk brukar inte konvertera sina filmer till MPEG för att de gillar kvalitetsförsämringen.

 

WinAVI kan konvertera till de flesta format, och snabbt går det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)

LoL - Konverterar du till MPEG så KAN du spela upp det i DVD, folk brukar inte konvertera sina filmer till MPEG för att de gillar kvalitetsförsämringen.

 

WinAVI kan konvertera till de flesta format, och snabbt går det också.

 

asså man måste ju ha mpeg för att få in det i nåt videoredigeringsprogram
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)

 

LoL - Konverterar du till MPEG så KAN du spela upp det i DVD, folk brukar inte konvertera sina filmer till MPEG för att de gillar kvalitetsförsämringen.

 

WinAVI kan konvertera till de flesta format, och snabbt går det också.

 

asså man måste ju ha mpeg för att få in det i nåt videoredigeringsprogram

 

Wtf lol? (Räcker till svar skulle jag nästan tro)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)

 

LoL - Konverterar du till MPEG så KAN du spela upp det i DVD, folk brukar inte konvertera sina filmer till MPEG för att de gillar kvalitetsförsämringen.

 

WinAVI kan konvertera till de flesta format, och snabbt går det också.

asså man måste ju ha mpeg för att få in det i nåt videoredigeringsprogram

 

Wtf lol? (Räcker till svar skulle jag nästan tro)

 

vet ju inte men har abra provat med avi (vilket de flesta filmer ligger i som man kanske skulle vilja ha en liten del av med i sin film) och det gick inte med avi.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...