TiredRacoon Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Skrivet 13 Juli 2008 Xilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :) LoL - Konverterar du till MPEG så KAN du spela upp det i DVD, folk brukar inte konvertera sina filmer till MPEG för att de gillar kvalitetsförsämringen. WinAVI kan konvertera till de flesta format, och snabbt går det också. asså man måste ju ha mpeg för att få in det i nåt videoredigeringsprogram Wtf lol? (Räcker till svar skulle jag nästan tro) vet ju inte men har abra provat med avi (vilket de flesta filmer ligger i som man kanske skulle vilja ha en liten del av med i sin film) och det gick inte med avi. Tillochmed WMM tar AVI lol, någonting säger mig att det är du som inte riktigt vet hur allt funkar. Citera
DiRtY Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 14 Juli 2008 Xilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :) LoL - Konverterar du till MPEG så KAN du spela upp det i DVD, folk brukar inte konvertera sina filmer till MPEG för att de gillar kvalitetsförsämringen. WinAVI kan konvertera till de flesta format, och snabbt går det också. asså man måste ju ha mpeg för att få in det i nåt videoredigeringsprogram Wtf lol? (Räcker till svar skulle jag nästan tro) vet ju inte men har abra provat med avi (vilket de flesta filmer ligger i som man kanske skulle vilja ha en liten del av med i sin film) och det gick inte med avi. Tillochmed WMM tar AVI lol, någonting säger mig att det är du som inte riktigt vet hur allt funkar. när jag provade fick jag abra med ljudet. Citera
DiRtY Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Juli 2008 ok men provade winavi det gick ju få det till wmv i alalfall, men fattar dety som att så med trailerna will winavi kan man bara bara converta 3 min och det står en jobbig text i bilden. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.