Hoppa till innehåll

Talentbuild Till Min Druid


 Dela

Rekommendera inlägg

Det var ett tag sen jag spelade druid, mycket har förändrats senaste patcherna, en del säger att feral är bäst och levla med, en del säger moonkin.

 

Min druid är lv56, har bestämt mig för och ta upp den till lv70 och kanske den blir min nya main, det är en tauren som heter Caein på Ragnaros.

 

Om någon erfaren druidspelare skulle kunna ge mig en bra talentbuild för och ta mig till 70 med från lv56 så skulle det va skit schysst.

 

 

Tacksam för svar, /Hummerpojken

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som vet på Hunter

 

En levlande hunter bör vara Beast Mastery speccad, så kan man slappa och levla på samma gång eftersom ens pett nästan dödar mobs solo, allt du behöver göra är att auto skjuta. Sen så tror jag att ens Mend Pet blir instant, och inte channeling, har jag för mig. Men är inte säker.

 

 

 

 

När det gäller en bra druid build så är det bara att kolla på druid forumet och hoppas på det bästa. =)

Redigerat av You've Never Heard of Me
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja specca som fishmaster sa men lägg 2 i Survival of the Fittest istället för Nurturing instinct

tänkte att + några hundra healing (senare levlar dvs) och +20% healing i catform (HoTs sen catform pewpew) kunde vara bättre än 10% stun, levlar man är det få mobs som använder sånna skills, men ska man pvpa då och då bör man väl 3 ha i SotF

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...