Bubblar Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Den första var bra.. Den andra hardu tagit från K3nG4´as Signatur.. tror inte att K3nG4 kom på den finns på massa sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Nene,men han ahr haft den i sin signatur länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 oj såg iinte det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (Vegeto @ 25/03-2004 21:20:16) Alla barnen lekte styckmördare förutom lasse, för han låg i en ica-kasse!!! :lol: :D <_< inte för att vara petig men skulle det inte vara: Alla barnen lekte styckmördare förutom lasse, för han låg styckad i en ica-kasse!!! det är vad jag hört Jag har hört en annan variant på den:Alla barnen var rädda för styckmördaren utom Assar, för han låg i flera kassar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (Magdis @ 09/05-2004 13:50:48) (Vegeto @ 25/03-2004 21:20:16) Alla barnen lekte styckmördare förutom lasse, för han låg i en ica-kasse!!! :lol: :D <_< inte för att vara petig men skulle det inte vara: Alla barnen lekte styckmördare förutom lasse, för han låg styckad i en ica-kasse!!! det är vad jag hört Jag har hört en annan variant på den: Alla barnen var rädda för styckmördaren utom Assar, för han låg i flera kassar! Den var bra! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 alla barner käkade korv utom kalle för det var hans balle....värdelös Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Alla barnen spelade PS2 utom Siv för hon har ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) Alla barnen låg i rena sängar utom Herman som låg i sperman kul för de som fattar alla barnen fick mat i magen utom knut som fick ett spjut hatar alla barnen vitsarna! De är kul en gång! Du, den där med alla som låg rena i sängen! Jag råkar veta en som heter Herman. Redigerat 19 Maj 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Alla barnen spelade PS2 utom Siv för hon har ett liv nån har redan skrivit den tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Alla barnen simmade på ytan förutom Helen för hon sjönk som en sten. Dålig va. Jag kan en som jag nog inte skall skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Alla barnen simmade på ytan förutom Helen för hon sjönk som en sten. Dålig va. Jag kan en som jag nog inte skall skriva! ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) alaa barnen dog 4/5 utom rut hon satt å köde medan hon spotta krut alla barnen drog ut sin fallsärm utom finn för han var blind alla barnen rapa efter maten utom rut hon drog en prutt Redigerat 10 Maj 2004 av R4nG5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.