Hoppa till innehåll

Battlefield 2 Complete Collection

Rekommendera inlägg

Jag köpte battlefield 2 complete collection som skulle innehålla fyra battlefield spel i en skiva, battlefield 2, battlefield 2 SF, battlefield 2 Euro force och battlefield 2 amored fury. Jag lät min pappa installera det och allting var bra. men när jag skulle spela det så var bara battlefield 2 installerat, jag trodde att det var EAs fel och jag var sur på dem jätte länge. (jag var fortfarande en noob då) men inte för så länge sen så skulle jag spela det, såg en liten skylt där det stod: installera. men jag har redan installerat det ju! tänkte jag. men jag tryckte där och en massa installations pogram kom fram och poff så var battlefield 2 Special Forces installerat. jag blev ju såklart jätte gla när det funka och började genast att spela det. men den där installations knappen var fortfarande där. jag tryckte där och så plötsligt var battlefield 2 Euro Force och battlefield 2 Amored Fury installerat. men jag anade ugglor i mossen när det inte hade kommit små ikoner som man kan trycka på när man vill spela spelet. som det hade kommit när jag installerade BF2 SF och vanliga Bf2, genvägar kallas det visst. nästa dag när jag skulle spela de båda spelen (SF och amored fury) så satte jag in skivan och tryckte Spela BF2. jag tryckte på singel player och där var alla banor som finns i BF2 SF och BF2 Amored fury. jag dubbel tryckte på banan men direkt så kom en skylt upp där det står: Du måste köpa och installera Booster pack för att spela dessa banor eller något sånt. tryck på knappen under för att gå till webbplats. och under stod det : Gå till webbplats. och brevid: stäng. jag tryckte på gå till webbplats och där var den något kallat EA game store eller något sånt. jag visade pappa och han föreslog att vi skulle ominstallera skiten. jag ominstallera det men jag vet inte vad som hände igentligen när jag gjorde det. battlefield ikonen försvann inte som den brukar göra när man av installerar ett spel. jag tryckte på den ock gick in på singelplayer och dubbel klickade på den. den började ladda men när den kom till femtio procent klart så stängdes allting ner. jag tryckte på BF2 SF ikonen men där stod det bara att det var nått error eller nått sånt. med alla dessa installeringar så fick jag även patch 1.41 på köpet. nu har jag avinstallerat allt. kan någon hjälpa mig med detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 1 månad senare...

hehe, jag har fixat detta för långe sedan. med du ska göra så att du trycker ut skivan och sätt i den igen, tryck på registrera och så kommer det upp en sida. skriv in det på baksidan av manualen elr cd fodralet som där din boosterpack cd nyckel står på. skriv in den där det står att du ska göra och ditt soldat namn. tryck på fortsätt. du kommer in på en annan sida där du ska logga in på något, eller inte jag minns inte riktigt. sen kommer du in på samma sida som du var från början på, oroa dig inte, du ska bara behöva skriva om din cd-nyckel och ditt soldat namn. senan borde det vara klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

hur ser det ut där? för att först ska du skriva in ditt soldat namn och och cd-nyckel. sedan trycker du på fortsätt. du kommer att få logga in på EAs hemsida (om du inte har något konto där så kan du göra ett före) tryck på fortsätt igen. du kommer att komma tillbaka till samma sida igen. men du ska bara skriva in ditt soldat namn på bf2 och cd-nyckel. sen trycker på på fortsätt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...