💬
Logga in
Fuska.se

Drömmer Man Alltid Om Sig Själv?

30 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

När man ser på filmer ser man ju ofta att en person drömmer att 2 andra personer gör något och sedan vaknar personen upp, men om jag tänker efter så har alla mina drömmar jag drömt utspelat sig där jag är och att jag är mig själv.

Är det någon här som drömt som en annan person eller sätt en annan person utan att man själv varit där i drömmen? kanske lite svårt att förklara men ni förstår nog :)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

När man ser på filmer ser man ju ofta att en person drömmer att 2 andra personer gör något och sedan vaknar personen upp, men om jag tänker efter så har alla mina drömmar jag drömt utspelat sig där jag är och att jag är mig själv.

Är det någon här som drömt som en annan person eller sätt en annan person utan att man själv varit där i drömmen? kanske lite svårt att förklara men ni förstår nog :)

Jag har :D
Nivå 5 · Fuskare

Nope.

Nivå 7 · Fuskare

Jag drömmer alltid om mig själv. x) Dock väldigt väldigt skruvade drömmar, men det hör inte hit. (:

Nivå 13 · Mästerfuskare

jag drömmer ibland att jag är någon annan, fast då är jag fortfarande mig själv, typ. alltså jag är jag fast jag är någon annan bara. sen förvandlas alltid den andra som jag är till mig själv senare i drömmen. men aldrig att jag själv inte är med i mina egna drömmar.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Man kan ju drömma om saker man har varit med om, asså ifrån ens egen ögon .

Nivå 5 · Fuskare

Jag tror nog att jag har haft drömmar om andra personer än mig själv, men händer inte alls ofta.

14 Jul 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Man drömmer nog alltid att man är sig själv eller någon annan... :P

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jag tror nog att jag har haft drömmar om andra personer än mig själv, men händer inte alls ofta.

är du de andra då eller är du/"din själ" inte alls närvarande?
Nivå 5 · Fuskare

Man är alltid DÄR i drömmen, men man kan mycket väl vara något annat än sig själv. I en av mina drömmar var jag en jude på tåg till ett koncentrationsläger lol :P Ibland kanske du tillochmed inte ens har någon fast kropp.

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #11

Det jag tänkte på är att går det att drömma att man bara är en kamera liksom^^ som man ser i filmer

Nivå 5 · Fuskare

drömer altid om mig själv

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det jag tänkte på är att går det att drömma att man bara är en kamera liksom^^ som man ser i filmer

joo... det gör jag nog ibland... fast senare i drömmen får jag alltid fast form.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja jag drömmer för den mesta delen om mig själv , det är väl så i dom flesta fallen..

Nivå 5 · Fuskare

Har hänt några gånger att jag inte "varit med".

Nivå 3 · Lärling

Är mig själv eller inte det skiftar.

16 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare
Drömmer oftast om mig själv, men visst har det hänt att jag har drömt ur en annan persons perspektiv.
28 Dec 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Drömmer nästan alltid så. :lol:

Senast ändrad:

Drömmer oftast om mig själv.

I många av mina drömmar är det first person look :P

Nivå 7 · Fuskare

Drömmer faktist inte så ofta om mig.

Men kanske händelser som jag kommer in i. I ca 10 minuter eller något liknande.

Sista gången var att jag hade samlag på ett tag. Konstigt nog.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in