Hoppa till innehåll

Xbox 360


Blizzards
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jo i mitten av augusti tänkte jag köpa en xbox 360. Har redan en wii men började gilla xbox för ett tag sen. Så mina frågor är:

 

1. Vilka spel ska jag köpa? Verkar ju finnas många roliga, ska i alla fall börja med GTA IV.

2. Var köpte ni er xbox 360? Rekommendera affärer! Var är det billigast? Ska inte köpa begagnat.

3. Går xboxen lätt sönder? Vad gör man om den får RROD?

4. Hur funkar live? Kostar det pengar? Vad är skillnaden mellan silver och guld medlemskap?

5. Vilken av alla xbox versioner ska jag köpa?

 

Tack för hjälpen! :)

Redigerat av Blizzards
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Kolla min spellista bara. LÄNK Säg till om den nya länken inte funkar.

 

2. Det minns jag inte, kolla Pricerunner.

 

3. Jag har haft mitt 360 i typ 2,3 år nu och fått RROD en gång. Om det händer

är det bara att ringa till Microsofts support så hämtar de konsolen, skickar den till

Tyskland, och sedan får du tillbaka den (eller en ny).

 

4. Ja, Guld kostar pengar (priset varierar), men Silver är gratis. Med Guld kan du spela

online, ladda hem saker från Marketplace och sånt. Med Silver kan du göra allt du kan med

Guld, förutom att spela online.

 

5. Köp Premium (säljs det fortfarande?) eller Elite. ALDRIG Arcade. Lita på mig.

 

Undrar du nåt mer?

Redigerat av Famine
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Gh3 (musik), Skate (Skateboard), Mass Effect (RPG), Battlefield: Bad Company (Krig).

2. På EbGames. Billigt HÄR . (Beställ inte via nätet på PCCity, de ärgrymt dåliga på det).

3. Om du har otur så kan du få RROD. Min skivläsare har gått sönder men det är ingen stor risk skulle jag tro. Du ringer till Microsofts kundservice och säger att din Xbox 360 har gått sönder. Då kommer det en kille hem till dig och hämtar din Xbox 360 och sen kommer han tillbaka efter ca 3 veckor så är den lagad.

4. Orkar inte svara på just nu.

5. Xbox 360 Premium.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

1. Kolla min spellista bara. LÄNK Säg till om länken inte funkar.

 

2. Det minns jag inte, kolla Pricerunner.

 

3. Jag har haft mitt 360 i typ 2,3 år nu och fått RROD en gång. Om det händer

är det bara att ringa till Microsofts support så hämtar de konsolen, skickar den till

Tyskland, och sedan får du tillbaka den (eller en ny).

 

4. Ja, Guld kostar pengar (priset varierar), men Silver är gratis. Med Guld kan du spela

online, ladda hem saker från Marketplace och sånt. Med Silver kan du göra allt du kan med

Guld, förutom att spela online.

 

5. Köp Premium (säljs det fortfarande?) eller Elite. ALDRIG Arcade. Lita på mig.

 

Undrar du nåt mer?

Premium har väl slutat säljts?

Och du, lyckat för han att kolla där, man måste vara medlem i xbox live för att kolla där..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jo i mitten av augusti tänkte jag köpa en xbox 360. Har redan en wii men började gilla xbox för ett tag sen. Så mina frågor är:

 

1. Vilka spel ska jag köpa? Verkar ju finnas många roliga, ska i alla fall börja med GTA IV.

2. Var köpte ni er xbox 360? Rekommendera affärer! Var är det billigast? Ska inte köpa begagnat.

3. Går xboxen lätt sönder? Vad gör man om den får RROD?

4. Hur funkar live? Kostar det pengar? Vad är skillnaden mellan silver och guld medlemskap?

5. Vilken av alla xbox versioner ska jag köpa?

 

Tack för hjälpen! :)

1. Bioshock, Kane and Lynch: Dead Men, Mass Effect, Condemned 2: Bloodshot.

2. Köpte mitt begagnat. Men han köpte sitt på EB Games.

3. Har haft mitt i 2 år eller så och det har aldrig gått sönder.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Oblivion, Gh3.

 

2. Köpte mitt på elgiganten, Det är rea på Ebgames nu ett elite för 3500 kr.

 

3. Har haft min i snart 8 mån och den har klarat sig utmärk, Fast man måste rengöra linsen ofta iaf på min.

 

4.

 

5. Köp pro.

Rengöra linsen? Hur f*n då?

Förresten, Pro?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Oblivion, Gh3.

 

2. Köpte mitt på elgiganten, Det är rea på Ebgames nu ett elite för 3500 kr.

 

3. Har haft min i snart 8 mån och den har klarat sig utmärk, Fast man måste rengöra linsen ofta iaf på min.

 

4.

 

5. Köp pro.

Rengöra linsen? Hur f*n då?

Förresten, Pro?

 

Man får köpa en rengöringskiva som passar till 360.

Pro lr premium typ samma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...