GameMan Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 hej! undrar en sak jag letat i affärer men hittar inget HATT! Har ni hittat nån skriv då. Enda huvudbobnaden äör rysk keps och rånaluva :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 ROFL. Seriöst , hittar du ingen hatt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 ROFL. Seriöst , hittar du ingen hatt? JA, VILKEN BUTIK? OCH VILKEN Ö HAR DU HITTAT? om du hittat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) Lättaste är ju: - Stanna en taxi och gå in (eller helt enkelt ta ett fordon). - Välj (eller kör till) 'Russian Shop'. - Gå in till butiken och gå till vänster. (Vid kassan). Där kan du välja kepsen eller den ryska hatten, (inte säker på vad den kallas :P). Är inte så säker på om det finns fler än Rånarluvan, Kepsen och den ryska 'hatten'. By the way, bör inte denna tråden ligga under 'Grand Theft Auto spelen' (?) Redigerat 14 Juli 2008 av YaTwice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Lättaste är ju: - Stanna en taxi och gå in (eller helt enkelt ta ett fordon). - Välj (eller kör till) 'Russian Shop'. - Gå in till butiken och gå till vänster. (Vid kassan). Där kan du välja kepsen eller den ryska hatten, (inte säker på vad den kallas :P). Är inte så säker på om det finns fler än Rånarluvan, Kepsen och den ryska 'hatten'. By the way, bör inte denna tråden ligga under 'Grand Theft Auto spelen' (?) Jo, men jag vill inte ha en KEPS utan en HATT du vet cowboy, indiana jones en sån hatt ! ROFL. Seriöst , hittar du ingen hatt? vart hittar du hattar då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 hej! undrar en sak jag letat i affärer men hittar inget HATT! Har ni hittat nån skriv då. Enda huvudbobnaden äör rysk keps och rånaluva :angry: Du får vänta tills du kommer till andra ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 hej! undrar en sak jag letat i affärer men hittar inget HATT! Har ni hittat nån skriv då. Enda huvudbobnaden äör rysk keps och rånaluva :angry: Du får vänta tills du kommer till andra ön. Ärligt, finns det andra hattar än de där tre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 hej! undrar en sak jag letat i affärer men hittar inget HATT! Har ni hittat nån skriv då. Enda huvudbobnaden äör rysk keps och rånaluva :angry: Du får vänta tills du kommer till andra ön. Ärligt, finns det andra hattar än de där tre? Nej, inte vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Det finns väl bara keps, rysk hatt och rånarluva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 hej! undrar en sak jag letat i affärer men hittar inget HATT! Har ni hittat nån skriv då. Enda huvudbobnaden äör rysk keps och rånaluva :angry: Du får vänta tills du kommer till andra ön. jag har klarat spelet för f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Tror inte det finns några fler såna grejor... Men vill nån va snäll och berätta hur man får Rånaluva? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg