addeB Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Ingen aning. Använder du inte den till xb live lr ba till marcetplace ? Har ingen sån. Tycker det är alldeles för dyrt. Ok, Om jag skall skaffa live så måste ja köpa trådlös router och trådlöst nätverk. När man kör live med den kan det lagga men det beror på hur långt ifrån xboxet är men det brukar inte va något problem. Och det kosstar ca 500kr på GAME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Ingen aning. Använder du inte den till xb live lr ba till marcetplace ? Har ingen sån. Tycker det är alldeles för dyrt. Ok, Om jag skall skaffa live så måste ja köpa trådlös router och trådlöst nätverk. När man kör live med den kan det lagga men det beror på hur långt ifrån xboxet är men det brukar inte va något problem. Och det kosstar ca 500kr på GAME Ok, Mitt xbox står ca 4-6 m ifrån datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ingen aning. Använder du inte den till xb live lr ba till marcetplace ? Har ingen sån. Tycker det är alldeles för dyrt. Ok, Om jag skall skaffa live så måste ja köpa trådlös router och trådlöst nätverk. När man kör live med den kan det lagga men det beror på hur långt ifrån xboxet är men det brukar inte va något problem. Och det kosstar ca 500kr på GAME Ok, Mitt xbox står ca 4-6 m ifrån datorn. Om du har en router kopplad till datorn kopplar du bara in en nätverks sladd från xboxet in i router. oO hänger inte riktigt med om vad som är problemet här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Ingen aning. Använder du inte den till xb live lr ba till marcetplace ? Har ingen sån. Tycker det är alldeles för dyrt. Ok, Om jag skall skaffa live så måste ja köpa trådlös router och trådlöst nätverk. När man kör live med den kan det lagga men det beror på hur långt ifrån xboxet är men det brukar inte va något problem. Och det kosstar ca 500kr på GAME Ok, Mitt xbox står ca 4-6 m ifrån datorn. Om du har en router kopplad till datorn kopplar du bara in en nätverks sladd från xboxet in i router. oO hänger inte riktigt med om vad som är problemet här :P Okej, Skall göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag har en trådlös adapter. Har en trådlös router, och det fungerar jättebra för mig, trots att routern står på nedervåningen och mitt Xbox på övervåningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag har en trådlös adapter. Har en trådlös router, och det fungerar jättebra för mig, trots att routern står på nedervåningen och mitt Xbox på övervåningen. Men jag undrar hur hög hastighet behöver man ha på sitt bredband ?, för att man skall kunna spela någolunda laggfritt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag har vanligt (2mb eller 8mb tror jag) och jag kan spelaperfekt live, blir aldrig disconnected. Har genom en router också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag har snabbaste men delar med 2 grannar tror du det fortf funkar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Det borde det göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Det borde det göra. Ok, Värt att testa iaf. Vad kosta xb live gold för en mån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Då måste du beställa på Xbox live. Annars så brukar man få med 48h/1månad Xbox Live Guld i vissa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Då måste du beställa på Xbox live. Annars så brukar man få med 48h/1månad Xbox Live Guld i vissa spel. Okej, Har säkert vissa såna i mina spel ska kolla sen ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.