Dinglo Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Tja , Jag har sett på youtube att man kan modda i PS2.. Läste nåt i forum det var en som sa att det inte gor. Men det gick visst i vedion som jag sog.. jag hitta de garaget som man kunde modda men det gick inte att köra in det öppnades inte. Jag tror att det finns non kod man ska slå för att komma in.. Vet ni nåt är jag tacksam för svar.. behöver hjälp för jag vill modda bilar i PS2. :thanks: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Är det non som kan svara? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Det går inte att "moda" på ps2 om du inte klarar att göra helt egna spel och bara äbdra det du vill från gta spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunk Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Du måste klara några missions först innan du kan köra in där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Modda är inte när man kör in i ett garage och pimpar bilen. Modda är när man fixar bilar som Ferrari osv. Men det går bara på datan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Modda går inte på ps2 men på data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Tja , Jag har sett på youtube att man kan modda i PS2.. Läste nåt i forum det var en som sa att det inte gor. Men det gick visst i vedion som jag sog.. jag hitta de garaget som man kunde modda men det gick inte att köra in det öppnades inte. Jag tror att det finns non kod man ska slå för att komma in.. Vet ni nåt är jag tacksam för svar.. behöver hjälp för jag vill modda bilar i PS2. :thanks: :kung: Det går visst. det finns i närheten av temple brevid pay´n´spray. man kan modda alla bilar Mvh Bart1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Tja , Jag har sett på youtube att man kan modda i PS2.. Läste nåt i forum det var en som sa att det inte gor. Men det gick visst i vedion som jag sog.. jag hitta de garaget som man kunde modda men det gick inte att köra in det öppnades inte. Jag tror att det finns non kod man ska slå för att komma in.. Vet ni nåt är jag tacksam för svar.. behöver hjälp för jag vill modda bilar i PS2. :thanks: :kung: Det går visst. det finns i närheten av temple brevid pay´n´spray. man kan modda alla bilar Mvh Bart1 OMFG!!!Okej jag vet inte så mycket om det till pc men det kanske går om du laddar ner det går in i filerna och ändrar och sen bräner ner det. Har inget playstation så har inte gjort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Först och främst så är moddning at man byter ut filer, detta går bara på dator. Man kan däremot köra in ungefär alla bilar in i ett garage där man kan köpa nya delar och färger osv. dessa garage låser man upp när man kommer längre i spelet och finns på samtliga konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sarz Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 (redigerat) Tja , Jag har sett på youtube att man kan modda i PS2.. Läste nåt i forum det var en som sa att det inte gor. Men det gick visst i vedion som jag sog.. jag hitta de garaget som man kunde modda men det gick inte att köra in det öppnades inte. Jag tror att det finns non kod man ska slå för att komma in.. Vet ni nåt är jag tacksam för svar.. behöver hjälp för jag vill modda bilar i PS2. :thanks: :kung: Det går visst. det finns i närheten av temple brevid pay´n´spray. man kan modda alla bilar Mvh Bart1 OMFG!!!Okej jag vet inte så mycket om det till pc men det kanske går om du laddar ner det går in i filerna och ändrar och sen bräner ner det. Har inget playstation så har inte gjort det ps2 gta san andr3as går visst att modda bara du har tillgänglighet att flytta över en sparad fil från ps2(måste vara chippat ps2) via usb till datan... Redigerat 7 November 2010 av Sarz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datji Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Tja , Jag har sett på youtube att man kan modda i PS2.. Läste nåt i forum det var en som sa att det inte gor. Men det gick visst i vedion som jag sog.. jag hitta de garaget som man kunde modda men det gick inte att köra in det öppnades inte. Jag tror att det finns non kod man ska slå för att komma in.. Vet ni nåt är jag tacksam för svar.. behöver hjälp för jag vill modda bilar i PS2. :thanks: :kung: ditt spel har hakat sig garaget ska öpnas när du ska göra om bilarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huawei Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 :D :D :rolleyes: Hej! Du moste klara lite uppdrag för att komma in i modd garaget. Om du klarar lite updrag så kommer du in.då kan du göra skitcoola saker med bilen men det går inte med alla bilar! Tja , Jag har sett på youtube att man kan modda i PS2.. Läste nåt i forum det var en som sa att det inte gor. Men det gick visst i vedion som jag sog.. jag hitta de garaget som man kunde modda men det gick inte att köra in det öppnades inte. Jag tror att det finns non kod man ska slå för att komma in.. Vet ni nåt är jag tacksam för svar.. behöver hjälp för jag vill modda bilar i PS2. :thanks: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg