Dinglo Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag har sett mkt videon på youtube alla coola lastbilar och bilar och saker jag vill oxå skaffa de coola sakerna jag har letat alla städer inget finns måste man göra alla uppdrag för att de ska komma nåt finns det ingen fusk=? ( Jag spelar PS2 ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Jag tror jag talar för de flesta som tittar(de) på denna tråden...."VA?" - Vilket spel menar du? - Vad exakt menar du med 'coola lastbilar, bilar och saker'? Om detta gäller SA, så kan de fordonen / sakerna kanske vara moddar, (om du verkligen inte hittar dem). Redigerat 15 Juli 2008 av YaTwice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag menar GTA SA .... Jag menar lastbilar som är moddad.. och bilar.... isåfall Jag vill oxå göra det hur gör man ??? på PS2.. <_< [ Har kanske stavat fel non stans säj till ] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Går inte att modda på ps 2 så forget it. Redigerat 15 Juli 2008 av oddy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 He det gor visst gjorde det nyss.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 He det gor visst gjorde det nyss.. :P Wow, låter intressant, varför inte dela med dig utav din unika kunskap? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Felstavningen. : Jag menar lastbilar som är moddad.. och bilar.... isåfall - Utan punkt, moddade borde det stå. : non stans - Någonstans. Iallafall, säger som NossLoad, säg hur du moddade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Han kanske bara använde vanliga fusk och trodde att han hade moddat då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Gick in på en garage vet ej vad den heter ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Gick in på en garage vet ej vad den heter ! ;) Men ååå. Du vet inte vad modda är för nåt va? Du åkte nog till ett garage där man kan pimpa sin bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg