GIGGA7 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Köp PS3 istället , mycket mycket bättre än Xbox min vän. det skulle jag gjort ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Nu har han la säkert köpt ett ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 jag har liksom redan köpt ett Ps3, i Augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! 360? Ute? Lol. Playstation 3 är ju mer inne än 360, sen kommer det säkert en ny 360 snart. /Smacky ak.a Smcky Not really. 360 e ju mer inne än ps3 ffs och vad kan det bero på? jo att ps3 har inga roliga spel fatta det. Skicka 1 miljon arga brev till sony så kanske de fixar nåt bra spel. ps3 har ju roligare spel! 360 har typ bara gow 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! 360? Ute? Lol. Playstation 3 är ju mer inne än 360, sen kommer det säkert en ny 360 snart. /Smacky ak.a Smcky Not really. 360 e ju mer inne än ps3 ffs och vad kan det bero på? jo att ps3 har inga roliga spel fatta det. Skicka 1 miljon arga brev till sony så kanske de fixar nåt bra spel. ps3 har ju roligare spel! 360 har typ bara gow 2! Det är ju förfan samma spelutbud, smartskaft. Förutom några få exlusiva spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! 360? Ute? Lol. Playstation 3 är ju mer inne än 360, sen kommer det säkert en ny 360 snart. /Smacky ak.a Smcky Not really. 360 e ju mer inne än ps3 ffs och vad kan det bero på? jo att ps3 har inga roliga spel fatta det. Skicka 1 miljon arga brev till sony så kanske de fixar nåt bra spel. ps3 har ju roligare spel! 360 har typ bara gow 2! Det är ju förfan samma spelutbud, smartskaft. Förutom några få exlusiva spel. Ja och ps3 har ju bättre exklusiva spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! 360? Ute? Lol. Playstation 3 är ju mer inne än 360, sen kommer det säkert en ny 360 snart. /Smacky ak.a Smcky Not really. 360 e ju mer inne än ps3 ffs och vad kan det bero på? jo att ps3 har inga roliga spel fatta det. Skicka 1 miljon arga brev till sony så kanske de fixar nåt bra spel. ps3 har ju roligare spel! 360 har typ bara gow 2! Det är ju förfan samma spelutbud, smartskaft. Förutom några få exlusiva spel. Ja och ps3 har ju bättre exklusiva spel! Vilka spelar har de bättre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! 360? Ute? Lol. Playstation 3 är ju mer inne än 360, sen kommer det säkert en ny 360 snart. /Smacky ak.a Smcky Not really. 360 e ju mer inne än ps3 ffs och vad kan det bero på? jo att ps3 har inga roliga spel fatta det. Skicka 1 miljon arga brev till sony så kanske de fixar nåt bra spel. ps3 har ju roligare spel! 360 har typ bara gow 2! Det är ju förfan samma spelutbud, smartskaft. Förutom några få exlusiva spel. Ja och ps3 har ju bättre exklusiva spel! Vilka då? imo så är spel som Halo 3, Gears of War 1 och 2, Fable 2 m.m bättre än spel som Ratchet & Clank m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Är inte så intresserad. Annonsera på Blocket.se istället. Du får bättre betalt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Är inte så intresserad. Annonsera på Blocket.se istället. Du får bättre betalt där. Kan du någon gång läsa texten innan du kommenterar? jag har liksom redan köpt ett Ps3, i Augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Sorry, dubbelpost. Redigerat 9 Januari 2009 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 ps3 har ju roligare spel! 360 har typ bara gow 2!Hahahahaha vad jag skrattade när jag läste det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.