Sidney Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Japp, jag får 500:- i månaden. Jag fyller 14 om nån månad. En fejk kontroll är en kontroll som inte är originalmärket. Alltså om en Ps3 handkontroll inte är av märket SONY så är det en fejk kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jag får ingen månadspeng <_< hur lyckas alla göra sönder sina xbox hela tiden? :_ Dom får RROD men dom flesta tror jag överdriver lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jag blev lite sugen på Ps3 när jag insåg att om jag lämnar in mitt Xbox 360 och Ps2 och lägger till typ 600:- så kan jag köpa ett Ps3. Tycker det ärför dyrt men man blir ändå jävligt sugen på att köpa ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Japp, jag får 500:- i månaden. Jag fyller 14 om nån månad. En fejk kontroll är en kontroll som inte är originalmärket. Alltså om en Ps3 handkontroll inte är av märket SONY så är det en fejk kontroll. typ madcatz eller vad det nu heter? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Dom får RROD men dom flesta tror jag överdriver lite. Jag får 100 kronor i månadspeng. Men jag betalade tex bara 2000 kr för mitt PS3, resten betalade min mamma och pappa och det var på premiärdagen. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Dom får RROD men dom flesta tror jag överdriver lite. Jag får 100 kronor i månadspeng. Men jag betalade tex bara 2000 kr för mitt PS3, resten betalade min mamma och pappa och det var på premiärdagen. :rolleyes: Och hur svarade det på mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Dom får RROD men dom flesta tror jag överdriver lite. Jag får 100 kronor i månadspeng. Men jag betalade tex bara 2000 kr för mitt PS3, resten betalade min mamma och pappa och det var på premiärdagen. :rolleyes: Wtf :meddum: Jag har haft mitt xbox i typ 2 och ett halvt år och det har aldrig gått sönder på något sätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Att jag iaf inte överdriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Att jag iaf inte överdriver. Vad snackar du om? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Japp, jag får 500:- i månaden. Jag fyller 14 om nån månad. En fejk kontroll är en kontroll som inte är originalmärket. Alltså om en Ps3 handkontroll inte är av märket SONY så är det en fejk kontroll. typ madcatz eller vad det nu heter? xD Madcatz kontroller är ju asbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Japp, jag får 500:- i månaden. Jag fyller 14 om nån månad. En fejk kontroll är en kontroll som inte är originalmärket. Alltså om en Ps3 handkontroll inte är av märket SONY så är det en fejk kontroll. typ madcatz eller vad det nu heter? xD Madcatz kontroller är ju asbra. Jag har en till mitt vanliga xbox, den är typ liten och orange. värsta grym :) Redigerat 29 Juli 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Det är en MadCatz kontroll jag har som tredje kontroll. Den är sk*tskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.