Hanrockar Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag har gjort en hemsida. Och det är en "betal" sida. Som ni ser på lunar, stardoll, mm kan man SMS:a in pengar. Men det kostar väll förmodligen att skaffa ett sådant konto med en bank. Finns det något annat sätt? Enklare, ? Smidigare som KANSKE inte ha med nån bank att göra. Eller som kostar. Den som hjälper mig med ett resulat som funkar Får det som kostar på min hemisda Gratis 2 gånger. Tacksam för hjälp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Gjorde du en hemsida via Lunar eller vad säger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 han tog bara lunar som ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag tror han menar att han har gjort en hemsida där man kan göra donationer :huh: (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Menar han att 1. Han gjort en sida med sms-betal-funktion (Betala för sidan via sms)? eller 2. Han gjort en sida med sms-betal-funktion (Folk kan betala till honom via sidan med sms)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 hallå? Jag har gjort en sida via freewebs. Och jag VILL ha en betal sak. Men jag behöver antingen en viss SMS som folk ska sms för att jag ska få ut pengarna. Eller typ nån bank man sätter in pengarna lätt. Mera infor kolla upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Fattar ni? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Gör ett paypal konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Jag vet inte riktigt. Några andra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Paypal? Det är typ det enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Ee det? Nån som kan något annat? Kostar PayPal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.