Gäst ztrial Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 hej det här är lite tips på moparscape,skriv ::food om du vill ha mat och skriv ::starter och char och ::boots och ::gloves OBS! det funkar bara på vissa srevrar.här kommer lite servrar som ni kan testa kolwebs.org och coolscape.no-ip.org och bandospk.no-ip.biz och den har servers är riktigt bra :P spazattack.no-ip.org så det var alla jag kommer ihåg som jag har kört.
Viruz256 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 hej det här är lite tips på moparscape,skriv ::food om du vill ha mat och skriv ::starter och char och ::boots och ::gloves OBS! det funkar bara på vissa srevrar.här kommer lite servrar som ni kan testa kolwebs.org och coolscape.no-ip.org och bandospk.no-ip.biz och den har servers är riktigt bra :P spazattack.no-ip.org så det var alla jag kommer ihåg som jag har kört.Du kan gärna lägga till lite styckeindelningar och pungter för det kahn ingen läsa och fatta.
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 hej det här är lite tips på moparscape,skriv ::food om du vill ha mat och skriv ::starter och char och ::boots och ::gloves OBS! det funkar bara på vissa srevrar.här kommer lite servrar som ni kan testa kolwebs.org och coolscape.no-ip.org och bandospk.no-ip.biz och den har servers är riktigt bra :P spazattack.no-ip.org så det var alla jag kommer ihåg som jag har kört. Du kan gärna få komma in på min den heter: MoparScapeSucks.servebeer.com Och när du loggar in så blir du automatiskt IP-Bannad, och kommer in på en lista som det står alla som har loggat in. Bra server va?
Rekommendera inlägg