Hoppa till innehåll

Hjälp!


Rekommendera inlägg

När jag skulle spela WoW idag så fick jag ladda ned någon patch etc. Och efter det när jag skulle spela så måste jag välja ny Realm och Realm Type! Det är typ som att jag aldrig spelat. För så såg det ut när jag började WoW. För jag använde Realmen Arathor. Men den finns inte med på listan. Är detta normalt? För jag har läst att de gör några uppdateringar och sånt på Onsdagar. Men jag har inte spelat så länge. Så är det normalt eller är det något fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså h*lvete jag har samma problem kan nån gå in och kolla om emerald dream finns med på eran lista för den finns inte med på min om jag har förlorat min lvl 61 på den servern då ävlar ska jag kräva blizard att jag ska ha pengarna tillbaka

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte att det är något problem ändå.. Det stod i news att några battlegroups var nere:Blackout, Cyclone, Nightfall och Misery. Jag hade 2 Characters på en annan Realm än Arathor och den är uppe nu så allt borde nog vara fixat snart. (hoppas jag)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vänta ett tag. Kommer dom inte upp imorgon så Maila blizzard.

 

Sylvanas är nere... jag har 2 stycken chars där.

 

BLUEROGUE : Det är för f*n ett spel. Du gnäller och svär om det laggar lite, om serven inte är uppe hela tiden. Ta blizzard jobb och pröva själv. Då är det f*n du som får betala tillbaka. Så whina inte om det inte funkar perfekt. Lagg är f*n säker din egna dator så ta det lungt... ffs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...