Nafrali Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Der finns inga pokemon nördar på vår skola som tur väll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tycker så gott som att man har blivit för stor för Poke´mon-kort vid den tiden man ska börja högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tycker att man är för stor för pokemon när man börjar 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tycker att man är för stor för pokemon när man börjar 4:an hehe. Det var då jag började med det. Det gjorde alla på våran skola. :) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 i vårt skola finns int så mycket kvar. nu e det beyblade som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vi har ju alla småttingar som kutar omkring och har jojo, pokemon och kula jobbigt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 i vårt skola finns int så mycket kvar. nu e det beyblade som gäller Allvarligt så trodde inte jag att det fanns Poke´mon där du bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det e väl inte så kul, men jag kan tänka mig att köpa ett 9-korts-paket varje månad för att förbnättra, och köra lite på läger och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 08/06-2004 14:59:29) Jag tycker att man är för stor för pokemon när man börjar 4:an hehe. Det var då jag började med det. Det gjorde alla på våran skola. :) B) Alla i våran skola sluta med det i 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 på min skola har det inte funnits pokemon ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 på min skola har det inte funnits pokemon ens Hur fick du reda på vad Poke´mon var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 09/06-2004 17:54:27) på min skola har det inte funnits pokemon ens Hur fick du reda på vad Poke´mon var då? TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.