xSaaamii Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Fanns en likadan tråd innan ( som jag hadde gjort ) Men den spårade ur och nu så har ngn tagit bort den. Så tänkte ändra lite i denna tråden. Vilka är dina topp 3 Rock/Metal band ?. Skriv gärna till vilka låtar som du tycker är bäst med. Här är min lista. 1. In Flames. ( Dial 595 escape, Take this life, Fr(i)end.) 2. Slipknot. ( Left behind, Surfacing, Before i forget. ) 3. The berzerker. ( Loonley world, Forever, Pain. ) Redigerat 17 Juli 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) 1-ACDC, ( Can i sit next to you girl & Thunderstruck ). 2-Scorpions, ( Winds of change & Rock you like a hurricane ). 3-Queen, ( I want to break free & Don't stop me now ). Redigerat 17 Juli 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 RHCP (Under the bridge) The Bearquartet (Put me back togthere) Arctic Monkeys ( I bet that you look good on the dance floor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 AC/DC - For Those About To Rock, T.n.T m.m. Led Zeppelin - Stairway to heaven, heartbreaker Black Sabbath - War Pigs, Sabbath bloody sabbath Jag skulle ha skrivit rhcp på andra plats men jag tycker dom är ett Funk/Rock/Alt.Rock band. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) 1. AC/DC, It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n' Roll) 2. Black Sabbath, Sabbath Bloody Sabbath 3. Led Zeppelin, Stairway To Heaven Redigerat 17 Juli 2008 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 AC/DC - For Those About To Rock, T.n.T m.m. Led Zeppelin - Stairway to heaven, heartbreaker Black Sabbath - War Pigs, Sabbath bloody sabbath Jag skulle ha skrivit rhcp på andra plats men jag tycker dom är ett Funk/Rock/Alt.Rock band. :D Men Topic:en var ju "Topp 3 Band ?, Inom Rock och Metal genren." :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 1. The Berzerker (Alla låtar, speciellt dem i de två första albumen) 2. Allt annat som jag lyssnar på delar 2:a. 3. Ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 1. Metallica - Ride the lightning 2.Linkin park - A place for my head 3.Rage Against The Machine - Wake up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 guns n roses-nightrain pantera-hollow,cementry gates metallica-one,blackend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Threat Signal - When All Is Said And Done / As I Destruct A Day To Remember - The Plot To Blow the Panhandle Avenged Sevenfold - I Won't See You Tonight (Part 1) Bara långa namn (Y) Redigerat 19 Juli 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Metallica - One, Nothing Else Matters, The Unforgiven, Astronomy. Guns N Roses - Civil War, Paradise City, Nighttrain, osv. Queen - Somebody To Love, Under Pressure (stavning), Bohemian Rhapsody. 4:an skulle bli Bon Jovi, Med låtarna Have a nice day, summertime, Its my life och You Give love a bad name! Roligt att du gillar Queen Rapto! RIP FREDDIE! ;( Redigerat 19 Juli 2008 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Roligt att du gillar Queen Rapto! RIP FREDDIE! ;(Han dog i aids har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.