Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag tänkte grinda upp min level46 night elf hunter, men vart finns dem bästa grinding ställerna för just lv46-50? Helst Humanoids då jag behöver cloths (Magewave helst). Men fortfarande inte för svårt. Helt ska väl mobsen vara från 47-50+.

Skrivet

Ogre Camp i Tanaris. Hmm.. Finns inte så mycket med humaniods i den level. Mitt tips är att du questar, först i tanrais, sen Un'Goro Crater.

Skrivet (redigerat)

Fattar inte hur något överhuvudtaget kan vara svårt för hunters som kan sola nästan vad som hellst :o -.^

stick till searing gorge mycket bra lvling ställe där, sen har vi ju un'goro också

Redigerat av Spliffor
Skrivet

Själv tycker jag väldigt mycket om Searing Gorge. Alla Quester i det där hålet, ger jätte mycket exp tillsammans, + alla mobs man dödar för att komma åt questerna!

Skrivet

Jag grindar nu om man räknar ihop allt, ungefär 70g/dag vid dunemaul compound i Tanaris. Idag tänkte jag då questa lite i searing gorge.

Skrivet

Själv tycker jag väldigt mycket om Searing Gorge. Alla Quester i det där hålet, ger jätte mycket exp tillsammans, + alla mobs man dödar för att komma åt questerna!

Det droppas även väldigt bra saker från dwarfsen ibland, som man kan sälja på AH.

• Skapa ny...