hans Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Nu vill jag ha xbox live men jag har problem med IP adressen :( Kan inte någon hjäpa mig ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Okej... just vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det står att det inte funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ge den en ip som inte redan används så borde det funka. Annars får du förklara bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Nu vill jag ha xbox live men jag har problem med IP adressen :( Kan inte någon hjäpa mig ;: Står det "ip failed" ? har du en router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Nej jag har ingen router. Men jag har en nätvärk slad :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Kan man bara skriva vilka siffror som helst eller står det någonstans? :( ;: Och ja, det står IP adress failed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 nej jag tror inte du kan skriva vilka siffror som helst:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 nej jag tror inte du kan skriva vilka siffror som helst:Skoppla bara in den i modemet eftersom du inte hade router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Men det står fortfarande att IP adressen inte funkar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Då har jag inte någon anning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Har du möjlighet att ta en bild på felet? Alltså ta en bild när det står "IP adress failed". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.