Gäst InTech Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) svinrolig xD Redigerat 18 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Ser mest ut som en reaktion, typ att han la händerna på huvudet, av besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 nope, han jublar, sedan så förstår han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Haha, hjärnsläpp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) hahaha Har Läst om det Målet i en Bok Först så börjar han Jubla men efter ett tag inser han att nåt är fel varför jublar inte hans kompisar efter en sekund av förvirring kom han på att han skjutit Pucken i eget mål :D Redigerat 19 Juli 2008 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Jag spelar själv hockey , och det där innebär år av förnedring från lagkompisarna.. Redigerat 19 Juli 2008 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 hihi, det där har man sett många gånger. Han skjuter in pucken i eget mål, jublar i en sekund, sedan fattar han att han gjort självmål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Hahahahah, höll på att skita ner mig! HAHAAHHahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Ser mest ut som en reaktion, typ att han la händerna på huvudet, av besvikelse.Ja det tycker jag med, han slänger ju iväg klubban... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.