Kevve Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag tänkte starta upp en community eller forum (På svenska) som inriktar sig till grafik/webdesign. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra sidan, så ifall någon har lite tips på en bra CMS, eller ett bra forum så är det bra! Då jag inte är bra på PHP/mysql kan jag tyvärr inte göra en helt egen community. Jag kommer ju såklart behöva lite mods/staff också. Och så tips på namn osv. Jag kommer inte att betala någon webhost då jag inte tjänar något på detta, och då ser jag ingen idé med en betald host Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Jag kan tänka mig att vara mod och designer för bilder. Som forum kan du använda IPBFree. Adda min msn [email protected] så kan vi snacka mer där ;) EDIT:Länk till att skapa eget IPB free forum Här Redigerat 18 Juli 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag hade visst redan dig, fast du är inte online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag hade visst redan dig, fast du är inte online.vad heter du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 [email protected] är min msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 skulle nog kunna vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Vi kommer att använda oss av IPBFree i början då jag vill kolla hur stor utsträckning i funktioner den har. Då är allt som behövs bara ett namn. Ifall ni minns gamers så kommer detta vara ungefär likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Jag kan tänka mig att vara med :=) Jag kan vara mod också om det behövs.. Redigerat 18 Juli 2008 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 I'm in! men det vet du redan Kevve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Du kan nu hitta till forumet genom att trycka "Här". Vi behöver också en som är bra på att göra skins till just IPBFree/IPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 jag ska prata med lite folk jag känner så får vi se om nån av dom kan hjälpa ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag blir medlem nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.