Hoppa till innehåll

Grafik Forum/community


Kevve

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är på, jag kan lite om sådant (har testat många metoder ^^) .

 

Jag skulle rekomendera www.egetforum.se om du är ute efter ett forum med alla funktioner, svenska instruktioner och massa andra möjligheter. Att visa att forumet kommer från egetforum.se är inte obligatoriskt. Dessutom kan man fixa så användarna får "poäng" eller vad du vill döpa det till vid varje inlägg och sedan kan de sälja/köpa/snänka bort poängen för andra saker medlemarna laddat upp. Har använt det tidigare och det rekomenderar jag STARKT.

 

Om du är ute efter lite mer "över det vanliga" forumet, skulle jag verkligen rekomendera dig att göra ett eget comunity på jinity.se där du kan fixa så att alla medlemmar har egna gästböcker, fixa chatt för medlemmarna (snygg chatt) och dessutom kan man själv fixa ändringar i startsidan osv. Man kan alltså lägga till egna kodningar. Forum finns inbyggt. Rekomenderas starkt om du vill ha mer möjligheter än bara ett forum,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är på, jag kan lite om sådant (har testat många metoder ^^) .

 

Jag skulle rekomendera www.egetforum.se om du är ute efter ett forum med alla funktioner, svenska instruktioner och massa andra möjligheter. Att visa att forumet kommer från egetforum.se är inte obligatoriskt. Dessutom kan man fixa så användarna får "poäng" eller vad du vill döpa det till vid varje inlägg och sedan kan de sälja/köpa/snänka bort poängen för andra saker medlemarna laddat upp. Har använt det tidigare och det rekomenderar jag STARKT.

 

Om du är ute efter lite mer "över det vanliga" forumet, skulle jag verkligen rekomendera dig att göra ett eget comunity på jinity.se där du kan fixa så att alla medlemmar har egna gästböcker, fixa chatt för medlemmarna (snygg chatt) och dessutom kan man själv fixa ändringar i startsidan osv. Man kan alltså lägga till egna kodningar. Forum finns inbyggt. Rekomenderas starkt om du vill ha mer möjligheter än bara ett forum,

Vi har ett jätte bra forum i funktioner och rekomenderar dig STARKT att inte tro att vi ska byta :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...