Kevve Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Då vill jag fråga dig, har du någonsin kodat ett eget skin? inklusive gjort ALLA bilder? Kan du CSS? Om du kan allt det här, så gör ett skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Bra Kevve! Sätt honom mot väggen ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Ja, och nu är det så att vi håller på med ett eget skin, och försöker lära oss att göra ett. Jag kan ganska mycket css osv, så jag sitter ganska mycket och försöker greja me det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jag är på, jag kan lite om sådant (har testat många metoder ^^) . Jag skulle rekomendera www.egetforum.se om du är ute efter ett forum med alla funktioner, svenska instruktioner och massa andra möjligheter. Att visa att forumet kommer från egetforum.se är inte obligatoriskt. Dessutom kan man fixa så användarna får "poäng" eller vad du vill döpa det till vid varje inlägg och sedan kan de sälja/köpa/snänka bort poängen för andra saker medlemarna laddat upp. Har använt det tidigare och det rekomenderar jag STARKT. Om du är ute efter lite mer "över det vanliga" forumet, skulle jag verkligen rekomendera dig att göra ett eget comunity på jinity.se där du kan fixa så att alla medlemmar har egna gästböcker, fixa chatt för medlemmarna (snygg chatt) och dessutom kan man själv fixa ändringar i startsidan osv. Man kan alltså lägga till egna kodningar. Forum finns inbyggt. Rekomenderas starkt om du vill ha mer möjligheter än bara ett forum, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag är på, jag kan lite om sådant (har testat många metoder ^^) . Jag skulle rekomendera www.egetforum.se om du är ute efter ett forum med alla funktioner, svenska instruktioner och massa andra möjligheter. Att visa att forumet kommer från egetforum.se är inte obligatoriskt. Dessutom kan man fixa så användarna får "poäng" eller vad du vill döpa det till vid varje inlägg och sedan kan de sälja/köpa/snänka bort poängen för andra saker medlemarna laddat upp. Har använt det tidigare och det rekomenderar jag STARKT. Om du är ute efter lite mer "över det vanliga" forumet, skulle jag verkligen rekomendera dig att göra ett eget comunity på jinity.se där du kan fixa så att alla medlemmar har egna gästböcker, fixa chatt för medlemmarna (snygg chatt) och dessutom kan man själv fixa ändringar i startsidan osv. Man kan alltså lägga till egna kodningar. Forum finns inbyggt. Rekomenderas starkt om du vill ha mer möjligheter än bara ett forum, Vi har ett jätte bra forum i funktioner och rekomenderar dig STARKT att inte tro att vi ska byta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Bara några förslag ^^ Men trivs ni med forumet är det väl bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Nej. Vi kommer inte att använda oss av gratis funktioner. Det är reklam och rekommenderas INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Vad snackar du om? mina inlägg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 hmm jag kan bygga ett i mysql åt er om ni villXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Mogen bump?? Forumet har varit uppe en ganska lång tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 är det nåt problem med det elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 hmm jag kan bygga ett i mysql åt er om ni villXD "Bygga"? Du menar att dra ner t.ex. phpbb från phpbb.com och sätta in det på webbhotellet och göra www.kfkgkgkg.com/phpbb3/install.php så att den installerar sig automatiskt? Det är inte att bygga <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.