Zora Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Twilight Princess kom ju ut för ett tag sen, har tyvärr inte köpt det än eftersom jag höll mig till WoW o slutade helt med GameCube spel. :P För 1-2 veckor sen började jag kolla in Twilight Princess, som faktiskt verkar roligare än jag trodde, men det finns inga butiker (som jag kan hitta) som säljer det till GameCube, och jag känner inte för att slösa en massa pengar på en ny konsol för bara ett spel. Är det någon som vet en spelbutik som fortfarande säljer Twilight Princess till GameCube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Du får chansa och kolla bland begagnade spel. Kanske har du turen att någon lämnar in ett spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Ja, jag får väl leta efter ett begagnat. Tack för svaren. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roset_16 Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Hej! Gå in på elgiganten och se om de kanske har det för jag köpte mitt där när jag ville ha det. Värt ett försök. Mvh Susanne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Hej! Gå in på elgiganten och se om de kanske har det för jag köpte mitt där när jag ville ha det. Värt ett försök. Mvh Susanne. Susanne, idag kan man nästan bara köpa GC-spel begagnat eller så kan man köpa spel på internet. Kan ge några ex. på hemsidor som säljer spel till GC: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=445 Ha de gött! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jag hittade däremot denna http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....produkt=cube330 om du är intresserade av de andra zelda spelen. Tyvärr fanns där bara en demo på TP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg