Hoppa till innehåll

Farma


khsl
 Dela

Rekommendera inlägg

Du kan ju alltid merchanta på AH med olika saker som cloths och sådant, men då behöver du iallafall runt 100g att starta med. Det tar långt tid, men det tjänar man på senare.

 

Det du gör är alltså att kolla på priserna på items och se om dem går upp (Kolla ungefär varje dag i en vecka).

 

Då borde du ha en rätt stor utsträckning på hur items går upp och ner i priser. Och du köper du massa av det itemet du vill merchanta av, sen så väntar du tills du ser att priserna har nått sin höjd (Kanske det börjar gå ner något silver). Då säljer du det på normalt pris. Har du mycket pengar så kan du vinna väldigt mycket. Men har du otur kan du också förlora väldigt mycket.

 

Ett tips är att göra detta på "farming" items såsom cloths, leather osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Gör alla Quel'Danas dailies, du får 109g och det tar typ 20 minuter, och gör quests du inte gjorde när du lvlade.

Så man kan inte få mindre eller mer än 109g? tänk så får du en extra grå sak då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör alla Quel'Danas dailies, du får 109g och det tar typ 20 minuter, och gör quests du inte gjorde när du lvlade.

Så man kan inte få mindre eller mer än 109g? tänk så får du en extra grå sak då?

 

Han räknade nog bara med gold rewardsen... "Döda en mob per timme, du kan få 1000g om du får en epic boe" -.-"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör alla Quel'Danas dailies, du får 109g och det tar typ 20 minuter, och gör quests du inte gjorde när du lvlade.

Skulle vilja se en Prot warrior som gör alla questen på 20 minuter. ;)

Tog själv mig ca 1 - 1 ½ timme att göra alla på min warrior som prot.

Dvs. är det helt class beroende.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

1½ timme!? om du gör det på 50 min+ är du noob, alla classer borde klara det på åtminstone 30-40 min, enligt mig =p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1½ timme!? om du gör det på 50 min+ är du noob, alla classer borde klara det på åtminstone 30-40 min, enligt mig =p

Har du ens testat det som Prot?

Sen tror jag knappast att jag är "noob" när jag är 3 gånger exalted mer eller mindre på min mage, och 2 gånger exalted på warriorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...