KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Hej jag gjorde en ny hemsida och skulle vilja se vad ni tycker om den. LÄNK: blandning.se.nu. Mycket bättre en min föra sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Är den gjord i word? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 ojojoj.. Jag skulle kunna göra en bättre, och jag har inte ens pluggat HTML eller läst det i hela mitt liv. Din "sida" är 4 länkar som länkar till en annan sida med en BG Color. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Kevve: Han har nyss lärt sig HTML, och han kommer säkert lära sig mer pga. hur mycket han fortsätter jobba med hemsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jaja. Det är väl bättre än att ta gratis templates som många av dom här har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Hehe , bättre än den förra. Det är inte så mycket kladd på denna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Sa dom andra till dig bara för att dom kan mer. Plugga vidare om HTML så kanske det är du som säger så till dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Är den gjord i word? Nej den är gjord i antekningar. ojojoj.. Jag skulle kunna göra en bättre, och jag har inte ens pluggat HTML eller läst det i hela mitt liv. Din "sida" är 4 länkar som länkar till en annan sida med en BG Color.Gör det då istället för att klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 sidan funkar inte ens för mig >_> + att de heter anteckningar, suck, 96a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ja, om sidan skulle varit gjord i Word så skulle den nog sett snyggare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Att länka direkt till filen är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Så här brukar det se ut när man har varit framme och kladdat med "Microsoft Frontpage". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.