Gäst InTech Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Så här brukar det se ut när man har varit framme och kladdat med "Microsoft Frontpage". hmm, ja.. göra en hemsida i det.. mhm. lyckat. mycket bättre än din förra, men det kan alltid bli bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag varnar dig för FrontPage. FrontPage är en bra start för nybörjare. Men avancerade webutveklare använder inte FrontPage. Kollar man i källkoden så är den helt totalt blääää... Egenkodad hemsida slår allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag har Frontpage men använder det aldrig. Hemsidorna blir så jäkla fula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Du bör kolla igenom stavningen på din sida också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Snälla , kunde du stava rent när du gick i femman? Klaga inte på han :/ Han försöker ju verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Ja men gud, grabbar... tror ni att hans första hemsidor blir så perfekta? Jag tycker att han endå är rätt duktig, jamenar han har ju lärt sig göra en meny på bara ca 3 veckor och alla "basics" + att han bara är en 96:a!.. Så nu skulle jag gärna villja se era första hemsidor så sitter vi och klagar på dom, så får ni ser hur de känns att smaka på eran egen medicin! (Förutom Jacqout för han verkar sjysst :P ) ... Och det bästa med det här, är att han inte är någon kille som använder freewebs ^^, .. MvH Alexander P12! Redigerat 20 Juli 2008 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Ja ta fram era första hemsidor och så klagar vi på dom :P . Att länka direkt till filen är olagligt.Vad menar du? Är det olaglit att ha te.x game maker på sin sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag tycker det iallafall är bra jobbat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Tack. Är det olaglit att ha programen på sin hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Nej , det tror jag inte. Det finns hundratals hemsidor som länkar direkt till nedladdningsfilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 det är olagligt om filen man länkar är olaglig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Aha som typ en film? Men game maker är ett gratis program. IAF det du laddar ner och då borde det ju inte vara olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.