HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga. Pizza är en klassiker, sen har vi stuvade makaroner med köttbullar. Och, eh, allt som mamma lagar. Utländskt är förj*vla gott. Asiatiskt. Ärligt talat, 70% av Dalarnas befolkning har skit kass humor. Citera
Blitzcat Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga. Pizza är en klassiker, sen har vi stuvade makaroner med köttbullar. Och, eh, allt som mamma lagar. Utländskt är förj*vla gott. Asiatiskt. Ärligt talat, 70% av Dalarnas befolkning har skit kass humor. Jag antar att det är du som utgör de 70% isf. Citera
eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga. Pizza är en klassiker, sen har vi stuvade makaroner med köttbullar. Och, eh, allt som mamma lagar. Utländskt är förj*vla gott. Asiatiskt. Gott, gott. Det äter vi i västernorrland också (: Citera
Median Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga. Pizza är en klassiker, sen har vi stuvade makaroner med köttbullar. Och, eh, allt som mamma lagar. Utländskt är förj*vla gott. Asiatiskt. Gott, gott. Det äter vi i västernorrland också (: Norrland ftw Men Stuvade makaroner, usch D: Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga. Pizza är en klassiker, sen har vi stuvade makaroner med köttbullar. Och, eh, allt som mamma lagar. Utländskt är förj*vla gott. Asiatiskt. Ärligt talat, 70% av Dalarnas befolkning har skit kass humor. Jag antar att det är du som utgör de 70% isf. Vart fick du luft ifrån? Med dom 70% så menar jag, alla med kass humor och dom som tror att dom är nånting..Som du. Citera
eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga. Pizza är en klassiker, sen har vi stuvade makaroner med köttbullar. Och, eh, allt som mamma lagar. Utländskt är förj*vla gott. Asiatiskt. Gott, gott. Det äter vi i västernorrland också (: Norrland ftw Men Stuvade makaroner, usch D: Stuvade makaroner är ju gott (: Redigerat 29 Augusti 2008 av RHCP Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.