Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 fuska.se är en av de snabbaste sidorna jag vet om. Fast det kan ju bli bättre.. :P bilking - tyresö har svaret :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Den här ljusblå/blå/vita färgen känns som fuska.se. Varför ändra på något om det fungerar?Precis, några designförändringar är inte att vänta förrän ev tidigast nästa sommar om jag bestämmer mig då för att ta tag i designen. I år så ligger prioriteringarna på funktioner och framförallt genomgång av gamla funktion för att göra de bättre. Sedan försöker jag optimera sidan så den skall bli snabbare även ;) Så , vår allsmäktige har talat. Låt oss lägga ner detta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 fuska.se är en av de snabbaste sidorna jag vet om. Fast det kan ju bli bättre.. :P bilking - tyresö har svaret :D Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Det stämmer , fuska.se är rätt så snabbt redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.