360Xbox Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag fattar inte hur man får ending A... jag har gjort alla Cases, Pratat med isabela klockan 10 och varit på helikopterplattan klockan 12!! Men ändå får jag ending C!! För när jag har pratat me Isabela så ringer jessie (eller vad hon nu heter) och pratar och sen då jag kommer dit är hon en zombie! Vet nån hur jag får ending A och låser upp overtime mode?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag fattar inte hur man får ending A... jag har gjort alla Cases, Pratat med isabela klockan 10 och varit på helikopterplattan klockan 12!! Men ändå får jag ending C!! För när jag har pratat me Isabela så ringer jessie (eller vad hon nu heter) och pratar och sen då jag kommer dit är hon en zombie! Vet nån hur jag får ending A och låser upp overtime mode?? Du måste gå och prata med carlitos syrra före. Hon finns i carlitos hideout Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag fattar inte hur man får ending A... jag har gjort alla Cases, Pratat med isabela klockan 10 och varit på helikopterplattan klockan 12!! Men ändå får jag ending C!! För när jag har pratat me Isabela så ringer jessie (eller vad hon nu heter) och pratar och sen då jag kommer dit är hon en zombie! Vet nån hur jag får ending A och låser upp overtime mode?? Du måste gå och prata med carlitos syrra före. Hon finns i carlitos hideout tack så mycket för svaret :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag fattar inte hur man får ending A... jag har gjort alla Cases, Pratat med isabela klockan 10 och varit på helikopterplattan klockan 12!! Men ändå får jag ending C!! För när jag har pratat me Isabela så ringer jessie (eller vad hon nu heter) och pratar och sen då jag kommer dit är hon en zombie! Vet nån hur jag får ending A och låser upp overtime mode?? Du måste gå och prata med carlitos syrra före. Hon finns i carlitos hideout Isabela är Carlitos syrra, och han sade ju att han gjort det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag fattar inte hur man får ending A... jag har gjort alla Cases, Pratat med isabela klockan 10 och varit på helikopterplattan klockan 12!! Men ändå får jag ending C!! För när jag har pratat me Isabela så ringer jessie (eller vad hon nu heter) och pratar och sen då jag kommer dit är hon en zombie! Vet nån hur jag får ending A och låser upp overtime mode?? Du måste gå och prata med carlitos syrra före. Hon finns i carlitos hideout Isabela är Carlitos syrra, och han sade ju att han gjort det redan. han menade nog att man skulle prata tidigare än klockan 10 som det såtr att man ska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) jag fattar inte hur man får ending A... jag har gjort alla Cases, Pratat med isabela klockan 10 och varit på helikopterplattan klockan 12!! Men ändå får jag ending C!! För när jag har pratat me Isabela så ringer jessie (eller vad hon nu heter) och pratar och sen då jag kommer dit är hon en zombie! Vet nån hur jag får ending A och låser upp overtime mode?? Du måste gå och prata med carlitos syrra före. Hon finns i carlitos hideout Isabela är Carlitos syrra, och han sade ju att han gjort det redan. han menade nog att man skulle prata tidigare än klockan 10 som det såtr att man ska... ja det menar jag. Efter hon har blivit zombie ska du gå tillbaka till isabella Redigerat 20 Juli 2008 av WallZero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 jag fattar inte hur man får ending A... jag har gjort alla Cases, Pratat med isabela klockan 10 och varit på helikopterplattan klockan 12!! Men ändå får jag ending C!! För när jag har pratat me Isabela så ringer jessie (eller vad hon nu heter) och pratar och sen då jag kommer dit är hon en zombie! Vet nån hur jag får ending A och låser upp overtime mode?? Du måste gå och prata med carlitos syrra före. Hon finns i carlitos hideout Isabela är Carlitos syrra, och han sade ju att han gjort det redan. han menade nog att man skulle prata tidigare än klockan 10 som det såtr att man ska... ja det menar jag. Efter hon har blivit zombie ska du gå tillbaka till isabella så jag ska gå tidigare än beräknat till isabella och när jessia blivit en zombie ska jag till isabella efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadRising Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag har samma problem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Det är så jobbigt att Dead Rising går på tid. Dead Rising till Nintendo Wii går inte på tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Det är så jobbigt att Dead Rising går på tid. Dead Rising till Nintendo Wii går inte på tid... Allvarligt? :huh: Vad är det för j*vla skit? Och bumpa inte! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.