SoulOfDeath Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Jag tänker skaffa det, men undrar om det är värt att köpa och spela. vad tycker ni? :huh: om nån vill hjälpa mej så kan ni PM:a Redigerat 19 Juli 2008 av melvispressby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Spelade det hos en kompis häromdan'. Det var ganska laggigt. Själv tror jag det funkar bäst till Ps3 och 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 De här nya NfS och Burnout spelen gillar jag inte. Satsa på något FlatOut istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Nej köp det inte, Det är laggigt och rätt så dålig grafik. Vill du verkligen ha det så ska du ha det till PS3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 NFS Pro street trodde jag skulle vara mycket bättre än vad det är. Så mitt råd är att det e inte värt att köpa överhuvudtaget. Som tyresö säger, Flatout. Dock gillar jag Forza. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Spelade det hos en kompis häromdan'. Det var ganska laggigt. Själv tror jag det funkar bäst till Ps3 och 360. Du har så rätt, har kört NFSPS på ps2, det laggar lite men har själv spelet på pc där det laggar något ordentligt. Men helst ska man nog ha det till ett ps3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Om du redan har most wanted är den mycket bättre än Pro street. För på pro street så kör man bara tävlingar och inte på stan. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Håller med Ponne95. För det e inte så stor skillnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Sen på pro street kan man bara göra custom bilar i karriären. inte utanför i menyn, inte vad jag har märkt ialafall. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Fast Pro Street är iallafall ett bättre exempel för dem som spelar... Man kör ju lagligt :P. Redigerat 10 Augusti 2008 av Hetfield05 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Så vad? det är ju ett spel. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 det är skit om du ska köpa bilspel köp most wanted Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg