DiRtY Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Köp Wii! Wii går framåt med STORA steg! Ni som har följt E3 vet vad jag pratar om. :) Sök på Nintendo E3 på google, så ska du få se vad som kommer till Wii. ;) Skojar du? Nintendo på E3 var värdelöst. Vi fick gameplay på Animal Crossing, en mikrofon och ett litet "vi jåbar me pikmin 3". Sen om man gillar spel som Wii Music, Wii Sports och alla dessa spel som ska användas med vågen är det ju en annan femma. Det kommer en uppgradering av Wii-moten och massa spel som utnyttjar plattan. Spelkänslan kommer bli fantastisk! Varför tycker du att Xbox 360 och PS3 är bättre? asså för att våde xbox 360 och ps3 är bätre (nu e detta inget som jag tycker utan det e så) wii har ju inte ens en inbygdhårdisk, sen att det e skit kul att man kan röra sig det tycler jag med, men just nu e xbox 360 den mest prisvärda konsollen. Men inom några år kommer det säkert komma en massa roliga spel till ps3 (tror jag) och då kommer ps3 ta över. Redigerat 21 Juli 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jaha, Wii är en skitkonsoll eftersom att den inte har en inbyggd hårddisk? Underwar, har du inga fler argument? Som inte handlar om hårddiskar? VARFÖR är Xbox 360 den mest prisvärda konsollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jaha, Wii är en skitkonsoll eftersom att den inte har en inbyggd hårddisk? Underwar, har du inga fler argument? Som inte handlar om hårddiskar? VARFÖR är Xbox 360 den mest prisvärda konsollen? Wii behöver inte äns en inbyggd hårdisk! ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jaha, Wii är en skitkonsoll eftersom att den inte har en inbyggd hårddisk? Underwar, har du inga fler argument? Som inte handlar om hårddiskar? VARFÖR är Xbox 360 den mest prisvärda konsollen? Wii behöver inte äns en inbyggd hårdisk! ;O Ingen konsoll "behöver" hårddisk, men det är ett kul tillbehör som ger fler funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Men en hårddisk höjer ofta priset mycket, och wii är en relativt billig konsol på marknaden just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Skulle nog köpt Wii om kontrollerna inte är så dyra. Jag menar. En Wiimote för 400:- och en Nunchuk för 200:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Skulle nog köpt Wii om kontrollerna inte är så dyra. Jag menar. En Wiimote för 400:- och en Nunchuk för 200:-. Man får ju både och till :) Köpt begagnat så har de oftast köpt till en också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Köp Wii! Wii går framåt med STORA steg! Ni som har följt E3 vet vad jag pratar om. :) Sök på Nintendo E3 på google, så ska du få se vad som kommer till Wii. ;) Skojar du? Nintendo på E3 var värdelöst. Vi fick gameplay på Animal Crossing, en mikrofon och ett litet "vi jåbar me pikmin 3". Sen om man gillar spel som Wii Music, Wii Sports och alla dessa spel som ska användas med vågen är det ju en annan femma. Det kommer en uppgradering av Wii-moten och massa spel som utnyttjar plattan. Spelkänslan kommer bli fantastisk! Varför tycker du att Xbox 360 och PS3 är bättre? asså för att våde xbox 360 och ps3 är bätre (nu e detta inget som jag tycker utan det e så) wii har ju inte ens en inbygdhårdisk, sen att det e skit kul att man kan röra sig det tycler jag med, men just nu e xbox 360 den mest prisvärda konsollen. Men inom några år kommer det säkert komma en massa roliga spel till ps3 (tror jag) och då kommer ps3 ta över. 1. Lär dig att stava!!! <_< 2. Wii är väl inte dåligt bara för att det inte har en inbyggd hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Köpte Wih idag, och ångrar mig inte än så länge :P Men det brukar man ju inte göra första dagen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Köpte Wih idag, och ångrar mig inte än så länge :P Men det brukar man ju inte göra första dagen^^ Jag gör inte det efter 3 månader heller ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Tröttnade på WII ganska snabbt, efter jag hade klarat Zelda ungefär. Sen tyckte jag bara allting var skit, Nintendo är inte det samma Nintendo som fanns för ett par år sedan. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Tröttnade på WII ganska snabbt, efter jag hade klarat Zelda ungefär. Sen tyckte jag bara allting var skit, Nintendo är inte det samma Nintendo som fanns för ett par år sedan. R.I.P Vilka spel har du spelat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.