Sandflygaren Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 Ja, min kompis behöver hjälp med den där banan när man ska vrida några statyer, vad ska man göra? Citera
Sidney Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 Har inte Uncharted: Drake's Fortune men om du skulle beskriva lite mer så tror jag det är större chans att du fårhjälp. Citera
Sandflygaren Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Juli 2008 Om du inte har det så är det ju inte så konstigt att du inte fattar Citera
Gambet Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 Du ska vrida dom åt olika håll.. Hållde på med det där skit länge vart förbannad när jag inte klarade det! Ängeln ska stå mot Norr. Geten ska stå mot Söder. Lejonet ska stå mot Väst. Fågeln ska stå mot Öst. Citera
Sandflygaren Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Ok, vet man att man gjort rätt då? asså kommer det nån film eller liknande? Citera
Gambet Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Ja, det kommer en "film" eller vad man ska säga. Sen öppnas en vägg typ, eller om det var en bokhylla.. Kommer inte ihåg riktigt, men tro mig man märker.. Och det kan inte vara svårt att göra det, nu när jag gett dig dom exakta svaren! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.