Lizard Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Min karaktär Går Jätte segt. Han prakiskt taget bara smyger/Går fram. Så jag fattar inte hur jag ska göra för att få honom att springa igen! Jag heter Zippix om någon undrar. Så... Jag Behöver Värkligen Hjälp!!! Hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Tryck på framåtpil snabbt två gånger. Redigerat 20 Juli 2008 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lizard Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Det funkar inte. Inget händer! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Det funkar inte. Inget händer! :( går bra att trycka på "X" också xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Har han gjort tråden , och inte testat att trycka på X - och det funkade. Så är det ju något stort fel här någonstans . ^^, Redigerat 23 Juli 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.