Gäst InTech Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Vad är detta? Du gör din bild. Denna första gång är det vilket motiv och allt som gäller. Vinsten är äran. Du skickar in ditt bidrag (med ett random/ditt namn för att förhindra kopiering) En banner med namn kan man säga alltså. Du skickar in ditt bidrag DIREKT i tråden. Och sedan så gör jag en ny tråd. Som man får rösta. Hur röstar man? Du röstar på 3 stycken, en som får 3 poäng, en som får 2 och en som får 1. Den som får mest poäng vinner. Edit - märkte inte att jag la den i fel forum. Någon moderator som är snäll nog och lägger den i rätt =)? Redigerat 20 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 vad lol av dig. Jo du kanske inte har märkt men det finns ju typ SOTW i grafik forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jo, men det görs bara sämre och sämre. Systemet på den suger verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jo, men det görs bara sämre och sämre. Systemet på den suger verkligen.Men palla att det ska göras 2 likadana tävlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Snälla du, Du bara skriver en massa ot. Denna kommer spåra ut innan det kommer ett bidrag, Men denna är enligt mig bättre.. så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Flyttar till Grafik forumet. Varför inte förbättra sotw om den nu är så dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Snälla du, Du bara skriver en massa ot. Denna kommer spåra ut innan det kommer ett bidrag, Men denna är enligt mig bättre.. så. Jag håller med! :o :DKommer med bidrag snart! Så! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 bra. 4 till :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/kevvewaves.png Får väl testa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Flyttar till Grafik forumet. Varför inte förbättra sotw om den nu är så dålig? jag har ingen kontroll över den tävlingen. 3 till :) gärna 10 också, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 |¯¯| |__| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 endast 2 till nu, det behöver inte vara exakt 5, det kan vara mer som 7 och sånt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.