Spaghettin Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Var hittar man benny hood masken?? jag vet att man ska göra något med några hönor men jag hittar inte ditt. Hjälp mig snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 den finns på romani ranch.. där är ett hus med målade hönor på. gå in och ta på masken bremen mask och marshera runt och leta efter kycklingar. när du klarat det ska du prata med killen där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Hallå, skriv det i N64 forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Hur kommer man till Ranchen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 varför skulle jag skriva detta i n64 forumet. det finns till gamecube också. Du vet om man är med så finns det en sak som heter The Legend Of Zelda Collector´s edition. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Hur kommer man till Ranchen? antingen gå dit den tredje dan eller så ska du använda en Powder keg på Stenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Ok Powder Keg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 power keg är väl den stora bomben eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ja du ska använda powder keg. och ja det är den stora bomben som endast gorons kan bära. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 fast du måste först ha klarat Snowhead temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag fick CE förra veckan, har just klarat snowhead temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 :( En annan fråga: En dum fågel tog mitt svärd. vad ska jag göra då jag försökte skjuta ner honom med pillbåge men jag missa och sen flög den iväg. vad ska jag göra för att få tillbaka mitt svärd. jag vill ju inte klara hela spelet utan svärd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg