Hoppa till innehåll

Firefox 3.1


ThaNooB

Rekommendera inlägg

Hej, har varit inne på FF lite. Var nere och drack och när jag tryckte på FF genvägen så stod det att det fanns en uppdatering som hette 3.0.1. Jag kollade på Details vad som var nytt och då stod det på deras hemsida under Download Firefox 3.0.1 att det va English version.

 

Är det någon annan som har den?

Redigerat av ThaNooB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TheDarkElf, dom är lite lustiga på det här forumet och tror 3.0.1 är samma som 3.1 :/

 

Dock vet jag inte om dom fixat buggen som gör att den kraschar då och då. Gjorde det för mig och jag gav fasiken upp med den versionen och laddade ned 2.0.16 versionen. Fungerar i alla fall bättre aldrig några fler krascher.

 

Firefox 3.0.1 fixed several issues found in Firefox 3.

 

* Fixed several security issues.

* Fixed several stability issues.

* Fixed an issue where the phishing and malware database did not update on first launch.

* Under certain circumstances, Firefox 3.0 did not properly save the SSL certificate exceptions list.

* Updated the internal Public Suffix list.

* In certain cases, installing Firefox 2 in the same directory in which Firefox 3 has been installed resulted in Firefox 2 being unstable. This issue was fixed as part of Firefox 2.0.0.15.

* Fixed an issue where, when printing a selected region of content from the middle of a page, some of the output was missing (bug 433373).

* Fixed a Linux issues where, for users on a PPP connection (dialup or DSL) Firefox always started in "Offline" mode (bug 424626).

 

Om den nya uppdateringen fungerar. Så kommer jag tanka den senare.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TheDarkElf, dom är lite lustiga på det här forumet och tror 3.0.1 är samma som 3.1 :/

 

Dock vet jag inte om dom fixat buggen som gör att den kraschar då och då. Gjorde det för mig och jag gav fasiken upp med den versionen och laddade ned 2.0.16 versionen. Fungerar i alla fall bättre aldrig några fler krascher.

Jo, jag vet att dom är lite lustiga. Jag har nästan förstått det :D Jag kan absolut inte hitta någon FF 3.1...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...