Hoppa till innehåll

Pokemon Crystal


Rekommendera inlägg

Hej, Jag har en fråga. Det stå ju typ att man måste ha ett EXPN Card för att kunna då i poké flute på radio. Och så står det att med Poké Flute väcker man Snorlax. Så frågan är var eller hur får man EXPN Card?? (hoppas att jag har stavat rätt på expn card)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå till Power Plant och prata med alla, sen ska du till Mistys gym och någon stans där finns en maskin, gå till Power plant med den och prata med någon, nu kommer du att kunna åka tåg :D .

Gå till Mistys gym men om inte Misty är där så är hon vid Bills farfars hus (Bills hus i Y/R/B/G).

Klara gymmet och gå till det gamla radio tornet...

Tror det var något sånt i alla fall :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, det var ganska länge sen jag var en Crystal nörd men om jag minns rätt så ska du göra detta.

Du ska gå till Misty's gym, där ska du gå runt vid varje vatten kant och klicka på A. Tills slut så hittar du en sak.

Den ska du ju gå till power plant med och sedan går du till Radio tower.

Sen så går du ner till Snorlax. Du står bredvid honom, och sedan öppnar du radion och går till Poke flüte channel. Kommer inte ihåg vilken kanal, kanske 20 som en sa.

Sen trycker du på A. Då börjar låten spela, då klickar du på Snorlax då vaknar han och ni börjar slåss.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
×
  • Skapa ny...