MrJesper Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Hej, Jag har en fråga. Det stå ju typ att man måste ha ett EXPN Card för att kunna då i poké flute på radio. Och så står det att med Poké Flute väcker man Snorlax. Så frågan är var eller hur får man EXPN Card?? (hoppas att jag har stavat rätt på expn card) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 jag fattar ingenting, men jag vet att poke flute ligger på channel 20 i radion, men jag har för mig att man måste göra något innan för att "låsa upp" den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Det vet jag men frågan var ju hur man ska låsa upp den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 tror man ska klara mistys gym eller nått, eller klara det som är vid powerplant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 :S Det kan man väll inte göra på crystal eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 storyn är ju näst intill exakt den samma som på G/S så, antagligen, värt att prova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 11 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 det var öängesedan jag startade tråden ochjag har fortfarande inte fått nåt svar så jag hoppa nån hjälper mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Gå till Power Plant och prata med alla, sen ska du till Mistys gym och någon stans där finns en maskin, gå till Power plant med den och prata med någon, nu kommer du att kunna åka tåg :D . Gå till Mistys gym men om inte Misty är där så är hon vid Bills farfars hus (Bills hus i Y/R/B/G). Klara gymmet och gå till det gamla radio tornet... Tror det var något sånt i alla fall :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 (redigerat) Hm, det var ganska länge sen jag var en Crystal nörd men om jag minns rätt så ska du göra detta. Du ska gå till Misty's gym, där ska du gå runt vid varje vatten kant och klicka på A. Tills slut så hittar du en sak. Den ska du ju gå till power plant med och sedan går du till Radio tower. Sen så går du ner till Snorlax. Du står bredvid honom, och sedan öppnar du radion och går till Poke flüte channel. Kommer inte ihåg vilken kanal, kanske 20 som en sa. Sen trycker du på A. Då börjar låten spela, då klickar du på Snorlax då vaknar han och ni börjar slåss. Redigerat 12 September 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Allininho Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 allt jag ´minns var att man skulle in i mistys gym sen där en fyraknt med vatten typ simma där då kommer man hitta den ,, men poke flute får man i goldenroute city i det där vänstra stora SVATRTA huset av en kille i klädd i svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg