ErnstVampire Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Hej allihopa, när man har tagit in alla insekter så blir man uppskjuten i en kanon av en gubbe, och där uppe är också en gubbe som säger: Grab a cucco! Min fråga: Hur grabar man cuccon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Gå fram till den och clicka på A (Pick up) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 spring inte för då flyr den =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Man ska smyga fram och greppa tag i den (A), det är dessutom ett litet minispel det här med cucco. Och jag har för mig att det ska finnas en Piece of Heart vid slutet av minispelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 piece of heart finns på den lilla "plattån/ön" som är utformad som en liten stege. Det är lättare att landa ju längre ner man kommer men där finns inga bra prylar. Försök att landa på den minsta längst upp som snurrar runt, där får du mycket pengar. Sen på plattån under får man en piece of heart! :) men var försiktig när du hoppar ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Haha, visste du inte att man gjorde det med A-knappen? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 visste du inte det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg