Vitdom Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Har inte sett det alternativa slutet, men filmen var bra fast den skulle enligt mig ha varit lite längre. Redigerat 11 Augusti 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Den "alternativa" var bättre än det riktiga, men hela filmen sög. Kass handling och tråkig hela filmen igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Filmen ganska bra, men när Sam dog så blev filmen tråkigare. Original slutet var värdelöst. Alternativa slutet var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Har inte sett det alternativa slutet men det originella var inte speciellt bra. Filmen var det absolut inget fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Det var ju ett bra tag sen jag såg den. Men nu när morsan köpt filmen så fick jag se det alternativa slutet. Det alternativa var inte lika bra. Så jag kan förstå att det är alternativt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Filmen var sådär, har inte sett det alternativa slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Filmen var bra, fast jag gillar inte när djur dör i filmer. Även lite dåligt slut tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Den var bra till slutet kom, då tyckte jag att det blev lite fucked up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Mitt betyg på filmen.. Handling: 4/10 (japp anti-cancermedel kan få dig att bli galen och äta folk o så..) Dataanimeringar: 1/10 (gubbarna liknar f*n dom i mumien..) Skådespeleri: 9/10 (will smith är ju för bra.. sam scenen.. hank scenen) Mer vet jag inte :S Men filmen var ju skit kort och alternativen var ju också bra då han överlever.. Men riktiga är bättre för då hänger det med i filmen.. Han vill ju bota dom hellre än att göra en ny.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag har inte sett det alternativa slutet, men skulle vilja se det. Tyckte filmen var bra, men den skulle varit längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Blev ärligt talat lite besviken på filmen. Men eftersom att Smith är en favorit så får den 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Mitt betyg på filmen.. Handling: 4/10 (japp anti-cancermedel kan få dig att bli galen och äta folk o så..) Dataanimeringar: 1/10 (gubbarna liknar f*n dom i mumien..) Skådespeleri: 9/10 (will smith är ju för bra.. sam scenen.. hank scenen) Mer vet jag inte :S Men filmen var ju skit kort och alternativen var ju också bra då han överlever.. Men riktiga är bättre för då hänger det med i filmen.. Han vill ju bota dom hellre än att göra en ny.. Jag tyckte att det var positivt att filmen var kort. Då slapp se mer av skiten (oschysst att lämna sina kompisar kvar på bion). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.